از قند و شکر دوری کنید وزیر آموزش و پرورش: در ۳۳ ماه خدمت شهید رئیسی، ایران به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید ابتلای ۴۵ درصد مردم کشور به کبد چرب استرس، کلسترول خون را بالا می‌برد؟ ۲۱ درصد ظرفیت سدهای خراسان‌رضوی پر شده است چشمان باز قبل از ازدواج، چشمان بسته بعد از ازدواج نتایج کلی مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد آمار جالب از ازدواج‌های سایت همسریابی «همدم»! سقوط پراید در انتهای کوه‌های خلج مشهد، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت زمان خیساندن و پختن هر کدام از حبوبات چقدر است؟ ترافیک سنگین در بزرگراه شهید سلیمانی، بزرگراه شهید چراغچی و بولوار کوثر (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) چگونه مسئولیت‌پذیر باشیم؟ برای رفع سکسکه چه باید کرد؟ فواید فوق‌العاده‌ای که مصرف منظم تخم‌مرغ برای سلامتی دارد ضبط ۴۹۵ کبد و ۳ لاشه کشتار غیر مجاز روز عید قربان در خراسان رضوی زلزله تهران را لرزاند (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) تداوم رگبار باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها | اهواز همچنان در مدار ۵۰ درجه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مرگ پسربچه سه‌ساله در مشهد بر اثر مصرف شربت متادون | بی‌احتیاطی والدین، پسربچه خردسال را به کام مرگ کشاند (۱۸ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۲۳۵۱
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
مرگ پسربچه سه‌ساله در مشهد بر اثر مصرف شربت متادون | بی‌احتیاطی والدین، پسربچه خردسال را به کام مرگ کشاند (۱۸ خرداد ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: پسربچه‌ای سه‌ساله در غفلت والدین، بر اثر مصرف شربت متادون در مشهد جان باخت.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ درخصوص فوت پسربچه بر اثر مصرف شربت متادون اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک کودکی سه‌ساله در یک بیمارستان، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع اعزام شدند. با حضور ماموران پلیس و انجام تحقیقات مشخص شد پسربچه‌ای سه‌ساله در غفلت والدین شربت متادون را که در جای قابل‌دسترس بوده، برداشته و مقداری از آن را خورده است.

وی افزود: بنابر اعلام کادر پزشکی بیمارستان، پسربچه خردسال به علت مسمومیت شدید، قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده و هیچ‌گونه علائم حیاتی نداشته است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هماهنگی قضایی، جسد کودک به پزشکی قانونی منتقل و در این راستا پرونده قضایی تشکیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->